Vés al contingut
(+376) 829456 - (+376) 696046
 
 
 

Bàtxelor en Administració d’Empreses

Modalitat
Entitats/Centres
Disponibilitat
Completa

El Bàtxelor en Administració d’Empreses és un títol universitari estatal creat pel Decret del Govern d’Andorra del 10 de febrer del 2010, que li atorga competències professionals per desenvolupar tasques en la gestió d’empreses, sobretot en els àmbits comercial i del màrqueting, de la comptabilitat i les finances, i de les activitats comercials internacionals.

El Pla d’Estudis del Bàtxelor en Administració d’Empreses per la eUniv fou aprovat pel Decret del Govern d’Andorra del 8 de juliol del 2020 i implantat l’any acadèmic 2020-21.

Nivells
Cursos
3
Crèdits
180.00

Requisits d'accés

  • A. Títols oficials andorrans de Batxiller, Batxiller Professional o Diploma Professional Avançat.
  • B. Títols universitaris estatals andorrans de diplomat, llicenciat, bàtxelor, bàtxelor especialitzat, màster o doctorat.
  • C. Acreditació de la Universitat d’Andorra d’haver superat l’accés a la universitat per a persones de + 25 anys.
  • D. Títols equivalents emesos per institucions educatives no andorranes, que han de ser verificats prèviament per part del Ministeri d’Educació d’Andorra, i han de permetre l’accés als ensenyaments en el país d’origen.

Objectius

Formar professionals amb uns coneixements bàsics en el camp de l’administració d’empreses, que abastin les tradicionals àrees funcionals: la gestió administrativa i de recursos humans, la gestió financera i comptable, la gestió de la producció i la logística i, finalment, la gestió comercial i del màrqueting.

Aquesta formació, en els seus vessants teòric i pràctic, incorpora un enfocament internacional estratègic que busca dotar a les persones titulades d’un perfil versàtil i adaptable a un mercat laboral global i en continuada mutació

Competències transversals

  • CT01. Comunicar-se, oralment i per escrit, en la llengua pròpia i en d’altres, incloent-hi l’anàlisi i la síntesi del discurs.
  • CT02. Comunicar-se amb altres persones proporcionant una informació adaptada a les necessitats dels interlocutors.
  • CT03. Poder treballar en equips interdisciplinaris i en xarxa.
  • CT04. Utilitzar estratègies bàsiques per preveure i resoldre problemes, conflictes i canvis dins el camp professional.
  • CT05. Cercar, gestionar, analitzar i utilizar la informació de manera autónoma en un entorn profesional.
  • CT06. Organitzar i planificar la feina propia i els estudis ulteriors.
  • CT07. Usar i aplicar les tecnologies de la informació i la comunicació.
  • CT08. Tenir consciència de les repercussions socials, mediambientals, econòmiques i jurídiques de les activitats professionals.
  • CT09. Aprendre de manera autónoma i adquirir nous coneixements permanentment.
  • CT010. Interpretar i aplicar els coneixements d’acord amb els valors ètics.

Competències específiques

  • CE01. Planificar activitats comptables.
  • CE02. Gestionar els recursos financers.
  • CE03. Planificar i aplicar accions comercials i de màrqueting.
  • CE04. Aplicar la qualitat i la innovació en els processos i en les activitats de l’empresa.
  • CE05. Emprendre noves activitats empresarials.
  • CE06. Realitzar auditories i consultories tècniques.
  • CE07. Gestionar activitats internacionals de l’empresa

Sortides professionals

  • 01. Gestió financera i comptable d’empreses i organitzacions en general.
  • 02. Gestió administrativa i de recursos humans d’empreses i organitzacions en general.
  • 03. Gestió comercial i de màrqueting d’empreses i organitzacions en general.
  • 04. Gestió de la logística i la producció d’empreses i organitzacions en general.
  • 05. Exercici professional lliure de la consultoria empresarial.
  • 06. Exercici professional lliure de l’auditoria de comptes.
  • 07. Exercici professional lliure de la gestoria administrativa per a empreses o particulars.
  • 08. Exercici professional lliure com a investigador de mercats i estudis afins per a empreses o projectes de particulars.
  • 09. Exercici com a informador i assessor financer d’entitats financeres o com agent professional lliure.
  • 10. Exercici com a formador en l’àmbit de l’empresa en institucions formatives o com a professional lliure

Més informació sobre la formació