El curs d’actualització en Tècniques de màrqueting té per objectiu té per objectiu introduir els coneixements bàsics del màrqueting, analitzant aquesta disciplina des d’un punt de vista empresarial però alhora social. Concretament, es dóna una visió general del què s’entén per màrqueting i es presenten eines que permeten estudiar, segmentar i posicionar-se en un mercat.
En la segona part del curs, s’estudien els conceptes relatius al màrqueting mix. En aquest sentit, es presenten les principals tècniques que permeten l’elecció de la política de producte, de preus, de distribució i de comunicació.
S’estructura en un curs acadèmic (de setembre a juny) i està format per les unitats d’ensenyament següents:
- Direcció comercial I (setembre-febrer )
- Direcció comercial II (febrer-juny) (docència en anglès)
Idiomes: Català i anglès
Programa acadèmic
Direcció comercial I (setembre-febrer)
- Els fonaments del màrqueting
- L’anàlisi de l’entorn empresarial
- La segmentació del mercat i el posicionament
- El comportament del comprador potencial
Direcció comercial II (febrer-juny) (docència en anglès)
- Productes, Serveis i Gestió de Marca
- Estratègies de preus
- Distribució i gestió de canals
- Gestió de la comunicació