Vés al contingut
(+376) 829456 - (+376) 696046
 
 
 

Doble Bàtxelor en Administració d'Empreses i Dret

Modalitat
Entitats/Centres
Disponibilitat
Modular

La doble titulació de bàtxelor en Administració d’empreses i Dret forma professionals polivalents i els dota d’una base sòlida de coneixements i habilitats sobre la pràctica professional en els àmbits empresarial (comptabilitat, finances, màrqueting, recursos humans) i del dret, proporcionant l’adquisició dels conceptes bàsics de la ciència del dret i les destreses i habilitats necessàries per continuar en un futur en formacions de segon cicle.

L’objectiu principal és combinar els coneixements de les dues disciplines per disposar, en el mínim temps possible, de perfils professionals que cada vegada són més requerits i valorats en el mercat laboral.

Els estudiants que superin el Pla d’estudis obtindran les dues titulacions estatals de bàtxelor en Administració d’empreses i de bàtxelor en Dret expedides pel Govern d’Andorra, i ambdues avaluades i acreditades per l’Agència de Qualitat de l’Ensenyament Superior d’Andorra (AQUA), fet que garanteix la seva qualitat i el seu reconeixement europeu.

Nivells
Edat mínima
16
Cursos
4
Crèdits
276.00

Competències

quest doble bàtxelor de la Universitat d’Andorra permet assolir les competències següents:

COMPETÈNCIES TRANSVERSALS

  • Comunicar-se, oralment i per escrit, com a mínim en la llengua pròpia i en anglès, incloent-hi l’anàlisi i la síntesi del discurs.
  • Comunicar-se amb altres persones proporcionant una informació adaptada a les necessitats dels interlocutors, establir una comunicació fluida i ser capaç de treballar en equips interdisciplinaris i en xarxa.
  • Utilitzar estratègies per preveure i resoldre problemes, conflictes i canvis dins el camp professional.
  • Cercar, gestionar, analitzar i utilitzar la informació de manera autònoma en un entorn professional.
  • Saber aplicar tant l’anàlisi com la síntesi per organitzar i planificar la feina pròpia.
  • Ser capaç d’utilitzar i aplicar les tecnologies de la informació en l’àmbit acadèmic i professional, respectant el codi ètic i la normativa vigent.
  • Tenir consciència de les repercussions jurídiques de les activitats professionals.
  • Saber aprendre de manera autònoma, actualitzar-se i poder aprofundir en coneixements permanentment.
  • Interpretar i aplicar els coneixements d’acord amb els valors ètics.

 

COMPETÈNCIES ESPECÍFIQUES

  • Planificar activitats comptables i gestionar els recursos financers.
  • Planificar i aplicar accions comercials i de màrqueting.
  • Aplicar la qualitat i la innovació en els processos i en les activitats professionals.
  • Emprendre noves activitats empresarials.
  • Gestionar activitats internacionals de l’empresa.
  • Entendre el funcionament de l’economia en general i de l’empresa en particular.
  • Analitzar els resultats de l’empresa per prendre decisions empresarials.
  • Cercar, obtenir i fer ús de les fonts jurídiques (legals, jurisprudencials i doctrinals).
  • Comprendre les diferents formes de creació del dret, la seva evolució històrica i la seva realitat actual.
  • Conèixer i comprendre les fonts del dret d’Andorra i les especificitats del seu ordenament jurídic.
  • Identificar els principis jurídics, així com les institucions jurídiques específiques per a cada àmbit disciplinari.
  • Conèixer i interpretar els textos jurídics des d’una perspectiva interdisciplinària, utilitzant els principis jurídics com eina d’anàlisi.
  • Aplicar els principis del dret i la normativa jurídica a supòsits fàctics.
  • Argumentar en l’entorn professional.
  • Ser capaç de desenvolupar un discurs jurídic estructurat correctament, tant de manera oral com escrita.
  • Analitzar la realitat social des de la perspectiva del dret com un sistema regulador de les relacions socials.

El bàtxelor en Dret i el bàtxelor en Administració d’empreses ofereixen un ampli ventall de sortides professionals. Vivim en una societat eminentment organitzacional, que requereix professionals qualificats tècnicament i humanament per fer-se càrrec de llocs de treball com els següents:

  • Formació en àrees relacionades amb el dret o l’empresa
  • Gestió d’empreses
  • Comptabilitat
  • Institucions financeres
  • Professional lliure
  • Auditoria
  • Consultoria empresarial
  • Operacions i/o logística
  • Administració de justícia
  • Funció pública
  • Organismes internacionals

Més informació sobre la formació

Adreça
Plaça de la Germandat, 7

AD600
Sant Julià de Lòria
Telèfon
743000
Adreces electròniques
Persona de contacte
Lorena Jordana Carmona