Vés al contingut
(+376) 829456 - (+376) 696046
 
 
 

Formació continuada professional: Tècniques per un procès de venda eficaç

Modalitat
Disponibilitat
Modular

OBJECTIU GENERAL DEL CURS

Analitzar i comprendre els elements que intervenen en una presentació comercial.

OBJECTIUS ESPECÍFICS

En finalitzar la formació, els assistents han de ser capaços de: 

Prendre consciència de la importància d'una bona comunicació i qualitat de servei en la funció d'atenció al client en un procés de venda al detall.

Adquirir habilitats tècniques que fomentin la venda complementària i/o substitutiva.

Mostrar una imatge professional davant els requeriments dels clients.

 

DESTINATARIS

Persones interessades en l'àmbit de la venda.

Edat mínima
16
Hores de Teoria
24.00 h

Continguts

Per assolir les finalitats i els objectius esmentats, el curs s'ha estructurat com es detalla a continuació:

MÒDUL 1-   La relació amb el client

1.1- Qualitat de servei com a eina de diferenciació amb la competència      

1.2- Actitud positiva: contacte, confiança i rigor en el tracte amb les persones.                          

1.3- El rol de les competències emocionals i la seva influència en l'atenció i fidelització del client.

MÒDUL 2-   El rol i la funció específica del professional que es relaciona amb el client

2.1- Determinar els límits personals i funcionals a l'hora de garantir un tracte personalitzat.

2.2- Eines d'ancoratge amb el client: complir les promeses, aconsellar amb criteri i sorprendre'l.

2.3- La prevenció de conductes nocives canviant "problemes” per "solucions”.

MÒDUL 3-   Estratègies efectives i eficaces per a desenvolupar un procés de venda consultiva

3.1- Reforçar les tècniques i habilitats necessàries per argumentar amb èxit en una venda.

3.2- Capacitat d'adaptació a les tipologies de clients per cercar l'èxit en la venda.

3.3- El cross selling i/o venda substitutiva com element d'atenció personalitzada.

Més informació sobre la formació