OBJECTIU GENERAL DEL CURS
Analitzar i comprendre els elements que intervenen en una presentació comercial.
OBJECTIUS ESPECÍFICS
En finalitzar la formació, els assistents han de ser capaços de:
Prendre consciència de la importància d'una bona comunicació i qualitat de servei en la funció d'atenció al client en un procés de venda al detall.
Adquirir habilitats tècniques que fomentin la venda complementària i/o substitutiva.
Mostrar una imatge professional davant els requeriments dels clients.
DESTINATARIS
Persones interessades en l'àmbit de la venda.
Continguts
Per assolir les finalitats i els objectius esmentats, el curs s'ha estructurat com es detalla a continuació:
MÒDUL 1- La relació amb el client
1.1- Qualitat de servei com a eina de diferenciació amb la competència
1.2- Actitud positiva: contacte, confiança i rigor en el tracte amb les persones.
1.3- El rol de les competències emocionals i la seva influència en l'atenció i fidelització del client.
MÒDUL 2- El rol i la funció específica del professional que es relaciona amb el client
2.1- Determinar els límits personals i funcionals a l'hora de garantir un tracte personalitzat.
2.2- Eines d'ancoratge amb el client: complir les promeses, aconsellar amb criteri i sorprendre'l.
2.3- La prevenció de conductes nocives canviant "problemes” per "solucions”.
MÒDUL 3- Estratègies efectives i eficaces per a desenvolupar un procés de venda consultiva
3.1- Reforçar les tècniques i habilitats necessàries per argumentar amb èxit en una venda.
3.2- Capacitat d'adaptació a les tipologies de clients per cercar l'èxit en la venda.
3.3- El cross selling i/o venda substitutiva com element d'atenció personalitzada.